18 november 2008 tisdag

Jag orkar ingenting, kropen är helt jävla slut känns det som. Vad äre som är fel? Jag skulle vilja ha hjälp men jag vet inte vad jag ska ha för hjälp? :( det är så jävla jobbigt faktist.. Skolan funkar inte för mig tycker jag :/ jag kommer få gå uven men det gör ingenting för min del, tycker det kommer bli skönt :) och jag hoppas jag kommer få den hjälp jag behöver och den rätta(?). Jag försöker ta hand om mig själv men det går inge bra :'( jag orkar inte ens gå till min egen psykolog längre! Vafan äre för fel på mig?

känner mig såhär ;



Kommentarer
sofieblom

han kommer inse vad han gjort, och vad han förlorat ! finns här förej caroline

2008-11-18 @ 12:52:00
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
caroline

tack sofie, <3

2008-11-18 @ 13:03:09
Caroline

Du är en stark tjej Carro , du klarar det här..

Det kommer nya dagar , då tar vi nya tag tjejen :) .

Finns för dig <3

Jenatte

Kom igen nu Carro , ja tror på dej . ja vet att vi inte känner varann men om du inte känner att du kan prata med någon .. kan du prata med mej . ! ja vet inte vad som hänt och ja tar ingen sida .. :) JA TROR PÅ DEJ !! att du klarar de här !

2008-11-19 @ 11:46:03
URL: http://Metrobloggen.se/jeanetteelisabeth


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0