30 december 2008 tisdag

Jag har inte skrivit blogg på flera dagar, vart i Vemdalen och åkt skidor och umgåts med kusinerna :D färjävligt roligt


Men nu är jag hemma igen :) tråkigt som faaaaaaaaaan hade lätt kuna vart kvar där uppe. FÖr vad ska man liksom göra hemma? :s finns INGENTING att göra ju trååååååkigt.

Hur jag mår det orkar jag nästan inte dra upp! Jag skiter i hur jag mår och bara lever livet. Men har fundera på att det kanske inte är så bra lösnig och att man borde ta tag i livet? Svar JA.

Ibland saknar jag tillbaka som bara faaaaaaan :(. Det är jobbigt tycker jag om jag ska vara ärlig, jag ställer mig frågan vafan vart det som det vart? Jag ville ju inte det, Inte du heller först men nu vet jag inte ens hur du mår :O :(. Jag vill att vi ska kuna ha kontakt men inte du :( åå. jobbigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0