20 december 2008 lördag

Jag har fan inte orka skrivit i min blogg folk bara klagar :@ blir så arg då. Gör vell ett nytt försök dåkommeterar någon nått dumt tar jag bort min blogg! Jag har skrivit lite blogg på datan för mig själv (a)!
Humör ; sisådär :/...
Igår baka Mamma julgodis :) Hanna och jag skulle ha hjälpt till men nej fan orka inte :P. Vi drog ut och luffa runt i björklinge haha! Idag ska vi städa jag har börja :P haha, sen ikväll kommer Daniel hit en stund :) sen ska han på fest men idag kör han ;) haha. Vet inte om jag ska följa med får se om jag har ork och lust men dom försöker få med mig ;) haha. Sen blir det vell natt mackor här :D haha.
Jag är så glad att jag har dom bästa!

 HANNA :)
 JAG SJÄLV! :D

-

Så nu har jag städa duscha gjort mig vacker helt klart :) OCH jag har mublera om ochså :D jag är så jävlans duktig aså! :D det blor nog att åka med Daniel och Wille till marcus :) känner inte att sitta hemma riktigt ;P haha. Är hungrig nu mer ;) ska äta en macka eller så nu :)

skriver mera sen :)



Kommentarer
Anonym

du passar bättre i ljust hår :)

2008-12-20 @ 22:33:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0