16 december 2008 tisdag

jag skrev ett förra blogg men det va någe fel :@ blir tokig ibland..

Mamma ringde och väckte mig, jag orka inte gå till skolan! Ska dit senare på någe jävla läkar besök (?).
-

Vart på det dära jäklans läkar besöket i skolan nu, det gick bra! Nästa steg är att få träffa enu en ny människa och träffas och prata. Undra hur allt det hära kommer att sluta (?). Det skulle jag faktist vilja veta nu inte om ett år ellrer när allt är klart. Sitter faktist just nu och lyssnar på tarzan låtarna :) Tarzan Soundtrack - You'll be in my heart by Phil Collins
väldigt bra låtar tycker jag! Tycker om filmerna med. Idag när jag hade tråkigt tog jag lite kort på mig själv ovanligt (: haha nej du, laddar upp dom med :)

 JAG ÄR SNYGG!
--


Jag hatar när folk är ledsna, såklart jag ställer upp och lyssnar när dom vill prata och så :). Vad gör man inte för dom som betyder? :). och dessutom ställer jag upp för dom som jag inte känner heller, och gmmla vänner! Alltid ställer jag upp. Och dessutom känner jag mig pigg och så :D allt går bra för mig nu :) Aaa förutom skolan då, men den har jag redan gett upp med! Jag är inte ett dug trött nu heller haha :P. Man kan ju inte sitta uppe och skriva blogg hela nätter heller :P haha. Kanske borde försöka sova iallafall? Nej, fan heller inte en ! Klockan är ju bara 12 ;) haha...

God natt :)


Kommentarer
sofieblom

ja du är snygg :D

2008-12-16 @ 21:17:33
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Bloggaren

man lär ju vara snygg.Det är ju du med Sofie ! :D

2008-12-16 @ 21:47:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0