15 december 2008 måndag

Jag har inte skrivit något i min blogg på hela dagen :O ovanligt av mig om jag ska vara ärlig.
Men nu ska jag berätta min dag :).

Vakna av att hanna stog och kolla på mig kan man säga :P haha, sen så åt jag macka sen la vi oss på soffan och kolla och somna såklart ;). Vakna sen och då gick jag och duscha och fixa mig mamma kom och hämta oss, vi åkte till skolan på möte. Det gick bra för första gången :D, hanna gede mig tur (a). Sen åkte vi hem till mig Lange kom och vi farde in till staden. Var där ett tag, Sen hämta vi min älskade Daniel :) åkte hem till mig och åt. Malin, jimmy :D:D:D och niklas kom :) vi åkte sen upp till affären oh köpde hårfärg till mig och syrran :). SÅ fixa vi med håret och nu sitter jag och väntar på att Hanna ska komma hem! Dom andra har åkt och min Daniel med :(.

Hanna min bästa vän föralltid, jag förklara aldrig hur mycket du betyder för mig! Du betyder allt för mig verkligen!
min andra halva! Vi är som två gamla kärringar med våra läkarbesök och möten ;) hahahaha.
JAG ÄLSKAR DIG FÖRJÄVLIGT MYCKET BÄSTA VÄN/STORASYSTER ! <3

kärlek till min Daniel!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0