14 december 2008 söndag

Går dagen var helt jävla värdelös allvarligt!
Men man fick göra det bästa av det som man brukar säga ju. Alla fester igå var värdelösa!
Idag blir det att deppa!


Jag kommer aldrig att förstå :/


haha, deppa nej nej :D aldrig, jag är på ett bra humör idag :D





DANIEL ANDERSSON, du är så unebar
tack för att du finns ! <3




Klockan är nu 10 över 12 och jag sitter i soffan och ja tänker,
Jag tycker att skolan är värdelös och känns som om jag skiter i allt det dära snart. Tills jag kommer till ett ställe där jag får rätt hjälp!
Om någon är hemma om dagarna hör av er till mig (:

God natt! :)
skriver blogg varenda dag!



Kommentarer
Hannaa (storasyster)

Och du är världens vackraste människa <3

2008-12-14 @ 15:55:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0